Norbi vs IR avagy talán majd most

harmadik nap...

2014. november 07. 00:00 - majdnemanna

bl1106_1415313965.jpg_1014x788

Mai nap is izgi volt sok szempontból, de a diétát illetően:

reggeli, 2 szelet 3g kenyér, májkrémmel, paprikával, 

tejes kv, mert valami nem maradhat ki, 

ebéd húsleves, pulykából, nem nem fétisem a pulyka, csak simán így alakult, viszont nem is fért be más mellé, így ez ennyike.

közben voltam vásárolni, ott egy update kakaós csiga azért elkopott:(

utána elmentünk a kutyával egy 50 perces körre, ő egy Berni Pásztor, és ilyenkor ez azért megfelel egy izmosabb erőltetett menetnek, szóval, azt hiszem a mozgás pipa.

utána már meg is éheztem, így ettem 1 szelet hagymás cipót sonkával, meg 2 deci kakaót papapiskótával, nem nem tudom elfogadni a nevét még mindig.

azután relatív magamhoz képest korán 8kor vacsiztam a már megunt pulykamellet zöldséggel, meg tejfölös ubisalival. Lehet uncsi, de most komolyan kinek van ideje/ ereje naponta főzni??? ja és egy xxl norbirudit is ettem, ezt viszont a marketingesektől külön kikérem magamnak!Norbirudi??? hát normááááááááááális?hogy lehet vmit így elnevezni???

 

este becsúszott megint vagy 20g kölesgolyó, el kell tennem az asztalról...

Ja és voltam shoppingolni, bevásároltam kicsit, vettem egy kakaós csigát, ami a helyszínen felszívodott, majd egy hagymás cipót, egy somlóit, pár csokit (6?), azt a kicsi marcipános tallért vagy mit,ami jóóóóóó, 2 kakaót, egy piskótát, mármint papát, és ennyi, 3200, kértem zsemlét is, de a srác kifelejtette, én meg csak itthon vettem észre:(

Holnap lesz a nagy kérdés, mert du el kell mennem itthonról egy 5 órás elfogalatságra ami alatt ugye enni is kell majd, szóval, kivi vagyok, bár sztem viszek norbinasit.a szombat meg külön botrányos, mert unokatesó bulit tartunk, ami zsíroskenyér partiba torkollik hajnal tájban, hát rettegek...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://talanmajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr106872915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása