Norbi vs IR avagy talán majd most

az első nap

2014. november 05. 15:45 - majdnemanna

2014-11-04_12_21_20_1415198150.jpg_3264x1840

Szóval, szép őszi napra virradtunk, hangozzék ez bármennyire szánalmasnak, és a felszereltségem 1 update kalács, 1 bontott zacsi Papa piskóta, update puding 4 db, 3 xxl Norbi rudi, update vajkrém, ééééééés ennyi.

reggelire update kalácsot ettem 3 szeletet, szalámival-hagyományos téli, semmi xtra- vajkrémmel-megjegyzem ez annyira jó, hogy régóta ezt eszem.

tekintve, hogy nem vagyok egy roppant korán kelő típus, így a 10 órai ki is maradt.

Ebédre, még "norbimentesen" csináltunk zöldséges rakott pulykamellet, ami semmi más, mint alma, répa, krumpli, hagyma szeletelve, lerakva pulykamellel, és összesütve. A krumplit nem tettem volna bele, de akkor még nem tudtam, h másnapra megvilágosodom update ügyben, így csak keveset szedek a krumpliból. Tejfölös ubisalival eszem. (13:30)

utána norbikakaó, amit én hígítok, mert nekem túl sűrű, így másfél-másfél deci tej/kakaó, meg 3 papapiskóta a desszert, de ezúton jelezném a marketingeseknek, hogy ez a név gááááááááááááz! nem, nem vicces, gáz! amúgy finom, így nem nézem a zacsit, mikor falatozom.

Uzsi 3 szelet kalács 5 körül, mert el kell mennem, és nem akarok éhen halni.

bebűnöztem egy bodzás limonádéval, mert elfelejtettem, hogy cukros:(

vacsi 9 körül szintén vajaskalács, kakaó..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://talanmajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr136867223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása