Norbi vs IR avagy talán majd most

So what?

2014. november 05. 15:34 - majdnemanna

na, ez nem annyira könnyű, mint gondoltam...

szóval, Inzulin rezisztenciám van az izmosabb fajtából, a pajzsmirigyem nyilván körberöhög működés helyett, sok orvost megjártam, de fogyni sajnos nem sikerült.... Illetve ez sem igaz, az első gyógyszerezésnél 3 hónap alatt lefogytam 18 kilót, teszem hozzá, oly mértékben voltam rosszul, hogy úgy nem nehéz...

Azóta is pont olyan fokon diétáztam, mint anno, de nyilván nem történt SEMMI, illetve de, mert híztam, és hízom azóta is. 

szóval, most megpróbálom Norbit, voltak már halványnak tűnő kísérleteim erre, de nem jártam sikerrel, bár asszem nem is vettem kellő képen komolyan, de talán majd most...

kerestem ilyen mi/hogyan blogokat, de nem találtam, egyfelől egy motiváció ez nekem, mert írni akarom, írnom kell, mikor mit eszem, és mennyit, és az eredmények meg tanulságosak lesznek másnak.

nem fogok most pontos testsúlyt írni, nem is akarok mérlegre állni még, kb meg tudom saccolni, elég legyen annyi, hogy ha ledobok egy bő ötven kilót akkor leszek átlagos...

centikben mérünk, az a tuti, itt is a csökkenésről fogok majd beszámolni, és ha eljött az idő össze is hasonlítunk majd.

Szóval, nem ígérek semmit, 

de talán majd most!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://talanmajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr796867175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása