Norbi vs IR avagy talán majd most

a második nap..

2014. november 06. 10:54 - majdnemanna

apa kezdőőőőőődik...

bl3_1415266803.png_1140x525

Tegnap is remek nap volt, nem voltam annyira vészesen éhes, mint gondoltam...

reggelire 3 szelet kalács, ismét szalámival, meg paprikával, mert az jó... sok paprikával, mert anno azt tanultam, h az lassítja a felszívódást, meg zöldség, szóval, legalább reggel, ugye...

Persze a tejeskv édeskével elválaszthatatlan részem, szóval ez minden nap a napkezdéshez hozzájárul.

Nem feltétlen volt vidám nap a tegnapi, így nem mentem sehova séta címén sem, inkább begubóztam a kanapéra és ott nyomkodtam a notebookot.

Ebéd, mivel nem főzök minden nap, mert hát homeoffice-ban, de dolgozó ember vagyok, nincs rá időm, így a tegnapi ismétlése, pulykamell, zöldség, alma, tejfölös ubisali. 

Uzsi kimaradt, mert az idegbajjal küzdöttem épp, és nem volt kedvem, erőm csinálni semmit.

Este viszont a stresszevés lett úrrá rajtam... szóval,7 felé 2 szelet update kenyér sonkával, paprikával, majd 1,5 deci update kakaó plusz deci tej 3 papapiskótával, majd tv nézés közben kölesgolyó , majd kész lett a húsleves, szóval annak a levéből is inni kellett, itt már ki voltam, majs azért 10 felé egy 10 szem szőlő is lecsúszott... az ideg.... így gyomorrepedés közeli állapotban éjfél körül nyugovóra tértem...

Norbi kenyér: miután többször ettem már a termékeit, és a kenyér a 3g-os viszonylag hamar feladja a penész elleni küzdelmet, vagy én eszem lassan, nem tudom, de a lényeg, hogy én 2 szeletenként, ami nálam egy adag, beteszem a mélyhűtőbe, szépen elfagyogat ott, majd a mikróban olvasztó fokozaton kiolvasztom , úgy, hogy papírtörlőt teszek alá, mert sok pára távozik belőle..akkor és ott még langyin fogyasztható, sztem pár óra elteltével már szarcsi lenne, de mivel 2 szelet és 1 perc alatt kész, hát miért ne olvasztanám ki kaja előtt. 

A kaláccsal ez szintén működik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://talanmajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr216869603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása